zondag 6 oktober 2013

Dagje op pad met zwervers in Pagedal

Stadskanaal -
De afgelopen weken liep ik (Dirove) vaak in en rond het Pagedal in Stadskanaal, het viel mij op dat er zwervers liepen. Ik (Dirove) heb ze aangesproken of ik ze een dag mocht volgen en fotograferen, maar dat wilden ze in eerste instantie niet. Maar de aanhouder wint en zo ben ik afgelopen vrijdag 4 oktober met hen op pad geweest. Ik (Dirove) heb ze gevolgd tijdens de dag en viel van de ene verbazing in de andere......

Hierbij volgt mijn fotoverslag.
Lieve politiek, lieve medemensen hoever moet het komen in Nederland?? wanneer houdt het op?? Als u de foto's heeft bekeken haal dan even heel diep adem.
.
.

Lieve mensen dit keer is het fictie en geen werkelijkheid.
Ik (Dirove) wil de figuranten Gea Schokkenbroek en La-Toyah Zantingh hartelijk bedanken..
 
Vriendelijke groet Dirove

Geen opmerkingen:

Een reactie posten