woensdag 8 oktober 2008

Activiteit: Scootermeeting Polderputten.

170MPG Hybrid Scooter By Piaggio

Ter Apel - Het jongerenwerk in de gemeente Vlagtwedde houdt zondag 19 Okt., in samenwerking met verkeersschool Succes, de Regio politie Groningen, de gemeente Vlagtwedde, Veilig Verkeer Nederland en het Huis voor de Sport Groningen, een zogenaamde 'Scootermeeting' op het circuit van de Polderputten in Ter Apel.
Scooter en brommer liefhebbers kunnen van 13:00 tot 17:00 uur deelnemen aan allerlei activiteiten. De toegang is GRATIS.

11 opmerkingen:

  1. Lijkt me leuk om heen te gaan.Maar wat zijn de activiteiten kunnen we ook met sprintscooters komen.

    Graag ff mee rinfo.

    Mvg Leroy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Leroy, Meer info kan ik op dit moment ook niet vinden (sorry). Agenda punt uit de Kanaalstreek gehaald. Misschien even googelen op scootermeeting polderputten of ter apel.
    Groet, Regio-Events

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan ik helaas ook weinig vinden had al email gestyuurd maar nog niks terug gekregen.

    Erg jammer want kan veel mensen regelen.

    Gr Leroy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Leroy, Ja dat is jammer. En weer die agenda punt in de Kanaalstreek vandaag en ook geen info verder. Ik kan je zo ook niet verder helpen sorry, en de meeste sides die ik gezien heb zijn sterk verouderd. Dus weinig info over de 19e Okt.

    Groet, Regio-Events

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd naar meer info...
    Zo worden we niet wijzer in wat wel en niet mag.

    Scootermeeting is met sprintscooters lijkt mij. Anders gebruik je dat woord niet.

    Mvgr, Nils

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nils, Ik ben ook al een tijdje aan het rond vragen over wat wel of niet gedaan word op die meeting. Verder dan die agenda info die ik gelezen heb en hier geplaatst hebt kom ik ook niet. Excuus voor niet meer info daar over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog steeds geen info binnen ? Dan gaan we wel kijken of we er wel of niet met sprinters op mogen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vondt wel wel mooi nog op de rollerbank geweest met men laverda 106 in de 4 hehe meneer agent zei nog normaal is dat invordering maar vandaag niet lekker het gas open op het ovaal circuit was niet echt snelle concurentie voor mij
    gr wietze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wietze, Ben er zelf niet geweest. Maar zo aan je tekst te zien had je vandaag een toffe dag ivm die 106 km en geen invordering van meneer AGENT. Ik hoop dat het nog een mooie dag is geweest en nog wat leuke activiteiten zijn geweest.
    Groet, Regio-Events

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was wel lachen inderdaad. Jammer genoeg hield me racescooter na 2uurtjes rijden ermee op , later weer gefixt en kon ik nog even rijden.

    Al was er meer reclame geweest kwamen er zeker meer mensen ! Herhaling is zeker leuk om weer is te doen ! Mooie locatie om een legale meeting te houden.

    Was voor de rest leuk en gezellig.

    Mvgr, Nils (Met zwarte/witte scooter:P)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ik ging maar 88 op de rollerbank, de agent durfde niet meer gas te geven , maakte al zoveel toeren en veel stuiterende kracht. Anders kon ik een 120 neerzetten :P haha

    Gr nils

    BeantwoordenVerwijderen