donderdag 14 maart 2013

Jailbreak iOS 6 op Ipod Touch uitgevoerd




Stadskanaal -
Donderdag eens geprobeerd om een Jailbreak iOS 6 uit te voeren op mijn Ipod Touch 4e Generatie. Maar het kan op alle iPhone, iPod touch, iPad en iPad mini modellen die draaien op software versie iOS 6.0 through 6.1. En het is gelukt, het was niet eens zoveel werk wat ik altijd dacht. In een half uurtje was het gepiept. Het programma neemt het zelf voor zijn rekening. In de video link naar een instructie video is te zien hoe het in zijn werk gaat en te zien dat je maar 1 x zelf een handeling hoeft te doen. En dat is het. Nieuwsschierig ? Bekijk de onderstaande links en succes als men er zelf mee aan de slag gaat. Dit is alleen maar mijn info en is op eigen risico. Ik ondersteun verder geen vragen hierover.

Link naar een uitleg
Jailbreak programma
Link naar instructie video

Mijn stukje overzicht in foto's
Klik op afbeelding voor groter.

Ipod icoon menu animatie via Jailbreak (eigen Ipod Touch)
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten