vrijdag 26 februari 2010

Acties dreigen bij Nefit in Buinen

Buinen 26 Februari 2010 -
Afgelopen donderdagmiddag is er een drie kwarts vergadering geweest in Hotel Hartlief met de werknemers die bij Nefit werken. Om te stemmen voor een ultimatum, dit was georganiseerd door de bonden. Ledenraadplegingen van vakbonden over het voeren van acties bij een bedrijf zijn voor de betrokkenen natuurlijk zeer vervelend.

Meer info op RTVDrenthe

Foto's gemaakt door: - Ronny - Regio-events

Video van RTVDrenthe

1 opmerking:

  1. !!!!!!NEFIT BUINEN MOET BLIJVEN !!!!!!

    Heey jongens,

    Ik denk dat het Maandag staken wordt voor jullie,
    Want waar jullie het meeste op hebben gestempt zullen ze niet mee akkoord gaan. (Dat zegt mijn gevoel)

    Maar het is wel tehopen dat ze der mee akkoord gaan.Want dit is ook zo niks om nu zo door het leven tegaan

    Jongens ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe en hoop dat alles goed komt
    IK leef gegarandeerd met jullie mee echt waar !!

    Ik leef met jullie mee

    Liefs, Anoniempje

    !!!!!!!!NEFIT BUINEN MOET BLIJVEN!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen