donderdag 17 december 2015

Kerstwandeling 2015, Ga je mee op zoek naar het Koningskind ? + video's

Stadskanaal -
Want wie zoekt, die vindt!
CBS de Maarsborg school nodigden de schoolkinderen en ouders uit voor een kerstwandeling om met hun te wandelen langs het kerstverhaal in de wijk rondom de school. Zo gevraagd, zo gedaan. Donderdag 17 december vanaf 16:30 vertrok om de 7 a 8 minuten een groep kinderen en hun ouders vanaf het grote schoolplein. Hier werden ze toegesproken en kregen ze de opdracht om het Koningskind te gaan vinden. Elke groep kreeg een lichtje en routebeschrijving mee. Tijdens de wandeling volgden ze de lichtjes die langs de route stonden uitgezet. In diverse straten werd er een scene opgevoerd en een lied gezongen. Zie de foto's en video voor de diverse scenes. Uiteindelijk werd het Koningskind gevonden in de kerststal aan de Scheperslaan. Voor meer, bekijk de beelden ................
VIDEO deel 1 volgt .........
VIDEO deel 2 volgt ........

Beelden door: - Ronny - Regio-Events
 Voor alle foto's klik HIER
.
.
VIDEO deel 1

VIDEO deel 2



1 van de 7 liederen die werden gezongen

1.Maria

Maria denkt aan Jozef
met een lach op haar gezicht.
Ik ga straks met hem trouwen.
En dan opeens is daar het licht.

Maria, schrik niet! Schrikt niet!
Schrik niet! Schrik niet!
Wat ik vertel is juist heel fijn.
Jij krijgt een kleine baby
die zoon van God zal zijn.

Maria gaat naar Jozef.
Ze vertelt hem: Ik ben blij.
Wij krijgen straks een kindje.
Het is een kind voor jou en mij.

He Jozef, schrik niet! Schrik niet!
Schrik niet! Schrik niet!
Wat ik vertel is juist heel fijn.
Ik krijg een kleine baby.
Jij mag de vader zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten